top of page

אל תשאל ילד... רק תרקוד לצלילי שיריו של שלמה ארצי

סיפור האהבה שלי עם שלמה מתחיל עוד לפני שיצאתי לאוויר העולם. כשהייתי בתוך הבטן של אמא, עובר בן 32 שבועות, זכיתי להיות בהופעה של הזמר הזה שכל כך הרבה אנשים אוהבים ומזמזמים את שיריו. מאד נהנתי בהופעה, אמא זוכרת שהתנועעתי במרץ לפי קצב השירים ואני מבטיח לכם שאם הייתי יכול, הייתי שולח את ידי החוצה ומניף אותה אל עבר שלמה, כמו שכולם עשו בשיר מסויים.

ואז לאחר שנולדתי, אמא לא הפסיקה להשמיע לי שירים. היא שרה יחד איתם בקול גדול ואני הצטרפתי בתנועות גוף, בחיוכים ומלמולים. היא הבינה שהדרך הכי טובה להפסיק את קולות הבכי שלי זה בהשמעת קולותיהם המזמרים של אחרים. וזה עבד יופי. כדאי לכם לנסות!

בחודשים הראשונים היא התחילה עם שיריו של עוזי חיטמן (אקדיש לו פוסט נפרד. מגיע לו!), כשקצת גדלתי אבא המשיך עם לד זפלין ו AC/DC ואז אמא הוסיפה לי לרפרטואר גם את שלמה ארצי, למקרה שהספקתי לשכוח (בכל זאת עברו כמה חודשים מההופעה ההיא).

אז קודם כל בפוסט הזה אני רוצה להראות לכם איך אני רוקד יפה לצלילי השיר המקסים של שלמה "אנחנו לא צריכים", וזאת למרות שזה היה יום שרבי (ואני כזכור גר בעמק הירדן) ולא כל כך הסכמתי עם המילים "את הגשם תן רק בעיתו". בסרטון נוכחת גם אנג'י אחותי הגדולה, שלא כל כך החליטה אם בא לה להצטרף אליי לריקוד או פשוט לחזור לישון...

ואחרי שתצפו בסרטון, תמשיכו בדף הזה למטה - אני רוצה לשתף אתכם במילים של שיר מרגש ששלמה חיבר לפני המון המון שנים ומאד מתאים לשלב הנוכחי בחיים שלי. שתפו גם את הילדים שלכם!

אל תשאל ילד

כשנולדתי גיליתי עולם כזה מוזר רציתי לשאול מדוע אל תשאל ילד זה כבר ידוע. קח את הכל כמו שהוא אז יהיה לך טוב ויהיה לך קל. ראיתי אנשים חיים עם צילם רציתי לשאול אותם כיצד אל תשאל ילד את אף אחד. קח את הכל כמו שהוא אז יהיה לך טוב ויהיה לך קל. ראיתי מראות עצובים ושמחים רציתי לשאול למה ואיך אל תשאל ילד רק חייך. קח את הכל כמו שהוא אז יהיה לך טוב ויהיה לך קל. ראיתי להקות שחפים מתעופפות רציתי לשאול אותם לאן אל תשאל ילד זה מובן. קח את הכל כמו שהוא אז יהיה לך טוב ויהיה לך קל.

מי אני ועל מה הבלוג שלי

בתמונה: בילוי בחוף הים עם אבא ארנון ואמא מירב.
הוא פסיכולוג של אנשים

והיא פסיכולוגית של כלבים

פוסטים אחרונים
טאגים...אתם בטח תבינו
אין עדיין תגים.
אני מבקר גם כאן
bottom of page